پایان رقابت‌های کونگ فو هرمزگان با قهرمانی  رودان 

مسابقات کونگ فو قهرمانی نوجوانان و جوانان هرمزگان با قهرمانی تیم شهرستان رودان به پایان رسید.

فاضل نعمانی رئیس هیات کونگ فو و هنر‌های رزمی هرمزگان گفت: تیم رودان با کسب ۸۳ امتیاز عنوان نخست مسابقات قهرمانی استان را به دست آورد و تیم‌های بستک با کسب ۳۱ امتیاز و بندرعباس با کسب ۱۴ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

او  با اشاره به اینکه مسابقات در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان و در ۷ وزن برگزار شد، افزود: در رده نوجوانان وزن منفی ۳۵ کیلوگرم، امیرعلی حدادی اول شد، محمدصالح تشکری عنوان دومی را به دست آورد و ابوالفضل هلچی نیز به مقام سومی بسنده کرد.

در وزن منفی ۳۸ کیلوگرم دانیال مباشری، محمدمتین جلالی و امیرمحمد نجفی و در وزن منفی ۴۱ کیلوگرم نیز علیرضا احمدی برنطین، کیاحیدری و محمد آوخی، به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در وزن منفی ۴۴ کیلوگرم، محمدرسول محمدی اول شد، سهیل سحرخیز و محمدامین انصارزاده نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رییس هیات کونگ فو و هنر‌های رزمی هرمزگان افزود: در وزن منفی ۴۷ کیلوگرم نیز محمد بارک اول شد و محمد علی روزرخ عنوان دومی را کسب کرد.

در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم علی اکبر معتقدی، محمد امین زمانی و صلاح الدین برزکار و در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم امیرعباس زمانی، حسین عرب و محمد رضا پورسهرابی به ترتیب عناوین نخست تا سوم را به دست آوردند.

نعمانی گفت: در رده جوانان و در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم نیز ابوالفضل امروزه اول شد و محمدرضا صادقی عنوان دومی رال کسب کرد.

در وزن منفی ۵۹ کیلوگرم امیر حسین رامشگر اول شد، سجاد قنبرنژاد عنوان دومی را کسب کرد و محمد بستکی زاده به مقام سوم رسید.

در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم نیز امیرحسین حسن صفات اول شد و محمد ابناه خون عنوان دومی را به دست آورد و در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم هارون آذرنیو عنوان نخست را به دست آورد، امیرحسن حسن صفات دوم شد و امیر محمد شبانی به مقام سوم رسید.

برچسب ها: کنگ فو ، تیم کنگ فو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.